Nieuwsbrief maart 2020

Nieuwsbrief Maart 2020
Allereerst willen wij U als bestuur uitnodigen op onze ALV op Donderdag 2 April in cafe zaal de Molen te Milheeze.

Op 22-08-2020 hebben Kevin van Heuven en Bram van Gool een koppel karper wedstrijd georganiseerd waarbij een beperkte deelname mogelijk is, namelijk 10 koppels. Dus meldt je op tijd aan als je mee wilt doen. Er wordt gevist volgens het wedstrijd regelement en de regels van de vereniging. inschrijfgeld bedraagt 10,- per koppel. Tijden van de wedstrijd zijn: Loten om 8:15; aanvang wedstrijd 9:00; Einde wedstrijd 18:00. opgeven kan via de nummers: 06-40350444 of 06-83268917 vanaf 02-04-2020 tot uiterlijk 01-08-2020

Daarnaast is het de bedoeling dat met ingang van december 2020 de uitnodigingen van de Algemene Ledenvergaderingen en de nieuwsbrief op de website worden geplaatst. Dit i.v.m. de hoge porto kosten. Voor diegene die geen internet/computer heeft vragen wij contact op te nemen met de secretaris zodat U alsnog de uitnodigingen en de nieuwsbrief schriftelijk krijgt.
Telefoonnummer secretaris: 06-43194997